Attest van hoofdverblijfplaats met historiek in deze gemeente

Dit is een document met een overzicht van alle adressen waar je in Leuven hebt gewoond. Je kan het online aanvragen.

    Wie kan het aanvragen?

    • Jijzelf
    • Je wettelijke vertegenwoordiger (bv. ouder of voogd) of een bijzonder gemachtigde (advocaat, notaris, …)
    • Derden (een persoon of een publieke of private instelling)
      • Alleen als de afgifte van de documenten door de wet is voorgeschreven of toegestaan
      • Aanvraag moet schriftelijk gebeuren en ondertekend zijn
      • Vermeld de wettelijke bepalingen waarop de aanvraag is gesteund

    Hoe aanvragen?

    Vraag attest aan

    Prijs

    Gratis.

    Wanneer krijg je het document?

    • Zelf aangevraagd met je elektronische identiteitskaart
      Je krijgt het document meestal onmiddellijk in je mailbox.
    • Aangevraagd voor iemand anders met je elektronische identiteitskaart
      Je krijgt het document in je mailbox na een verificatie.
    • Aangevraagd zonder elektronische identiteitskaart
      Je krijgt het document na ongeveer 5 werkdagen toegestuurd op je officiële adres.

    Document voor het buitenland

    Om het document in het buitenland te gebruiken, heb je soms een legalisatie nodig.

    Heb je een vraag?

    Contacteer ons, we helpen je graag verder.

    Bel ons

    016 27 21 90

    Mail ons

    bevolking@leuven.be
    Je krijgt zo snel mogelijk een antwoord.
    Iets fout of onduidelijk op deze pagina? Meld het ons.